Distriktskonferens 2020/21

Programfolder och övrigt underlag finns på mötets webbsida.

Distriktskonferensen är en årlig höjdare för alla rotarianer: träffas, inspireras, nätverka, se framåt.

Alla längtar efter fysiska möten nu, men det digitala mötet fungerade mycket bra och hade lockat närmare 150 deltagare från distriktet samt gäster. Konceptet den här gången var att göra korta presentationer för att hålla tempot uppe. Vissa presentationer var förinspelade och andra sändes live.

Vi gjorde grupparbeten i Breakout Rooms och på kvällen minglade vi i flera omgångar av Breakout Rooms, stärkta bl a av proffsens tips om mingelteknik som de lärt sig i minglets hemland USA.

Nedan finner du dokumentation från konferensen. Om du har önskemål eller frågor om mer dokumentation: maila Erik L som har grundmaterialet.

Återanvänd gärna presentationerna i din klubb!